niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie

Dawno mnie tu nie było...
Trochę zaniedbała tego bloga :D Ale cóż... Nie miałam weny aby opisywać co się u nas dzieje.
Postaram się to nadrobić! ;)
A więc takie małe podsumowanie tego roku...
Z Vicki jest coraz lepiej. W niektórych rzeczach Vicki zachowuje sie wręcz idealnie np. na spacerach.
Nie zwraca uwagi na ludzi i psów idących obok niej. Gdy jedzie auto schodzi na bok (tak jak była uczona).
Przed spacerem grzecznie czeka aż założę jej obroże i zapnę smycz, po tym przepuszcza mnie w drzwiach.
Już PRAWIE nie żebra przy stole, a to naprawdę wielkie osiągnięcie, ponieważ ten pies mógłby jeść w nieskończoność! Nie skacze na gości gdy przychodzą (chyba, że poczuje taką potrzebę ;)). Jest cudownym pieskiem, mimo tylu niedoskonałości. Dzielnie znosi naukę posłuszeństwa, a to naprawdę cud ponieważ ją zawsze coś rozprasza. Bardzo lubi uczyć się sztuczek, a więc wykorzystuję każdą wolną chwile na nauke i oczywiście zabawę. Ostatnio nauczyła się robić papa i robi to zawsze gdy idę do szkoły xD
Uważam, że osiągnęłam z nią w tym roku wszystko to co chciałam. Oczywiście to nie koniec pracy. Na 2013 rok są już zaplanowane nowe ćwiczenia, każde po kolei. Myślę, że przyszły rok, będzie naszym rokiem. Może jestem zbyt nastawiona na powodzenie, ale cóż... Takie życie optymistki :D
Mam nadzieje, że Vicki pójdzie w nauce tak dobrze jak i 2012 roku. Naczytałam się tyle poradników książkowych i internetowych o tym jak wychować psa, że już nawet mam własną niezawodną technikę, która działa tylko na mojego psa :D Na początku było trudno, ale z czasem Vicki przywykła do nowej techniki i chyba bardzo jej się spodobała...
jkjkj
Vicki czeka na choinke :D 

Usnęła sobie dziewczyna w tym całym oczekiwaniu... 

Zmęczony psiak ;) 

Porządki świąteczne :D 

Odpoczywamyy :P 

No więc to tyle zdjęć... Miałam ich więcej na aparacie, ale niestety na razie nie mam do niego dostępu, więc zdjęcia tylko z telefonu. Mam nadzieje, że następnym razem dodam zdjęcia z aparatu xd




czwartek, 30 sierpnia 2012

Żegnajcie Wakacje !

Na samym początku przepraszam i jeszcze raz przepraszam wszystkich .. 
Nie pisałam na blogu 2 miesiące , ale już się tłumacze chodź wiem że to i tam nic nie pomoże .. 
Byłam zapracowana , zarówno opieką nad psem jak i nad siostrą . Rodzice pracują a ja w domu z maluchem ! Tak wiec miałam takie wakacje od bloga , a wy ode mnie :) 
Postaram się to nadrobić , ale w tym roku szkolnym testy .. Więc znów będzie opóźnianie , ale postaram się uregulować pisanie ! 
Ostanio Vicki spełnia się w roli kanapowca , bo nie miałyśmy czasu na regularne spacery . Jednak już się poprawiłyśmy i o stałych godzinach  wychodzimy .. 
Vicki się ' zapasła ' to wszystko przezemnie bo ją zaniedbałam w spacerach ! 

Ogólnie jesteśmy strasznymi leniuchami , ale mózgami ostro pracujemy i ćwiczymy komendy , każda osobno aż opanujemy je do perfekcji bez wahania ! 
Na spacerach też nam idzie lepiej , Vicki po ulicy chodzi grzecznie bokiem  , tuż przy nodze . A gdy jedzie auto schodzi na pobocze . Wiec jestem z niej bardzo dumna ! 
Oprócz naszych działań w zachowaniu , działamy też ostro z dietą . Przechodzimy powoli na BARF , niedawno zaczełam o tym czytać , i powoli przedstawiam propozycje rodzicom . Jestem pewna że ta dieta to będzie strzał w dziesiątkę ! 


Ah tak i chyba bym zapomniała o najważniejszej informacji ! 
Vicki  oficialnie stała się kobietą ! Dlaczego ? Otóż moja niunia przeszła już swoją pierwszą cieczkę . Było dość uciążliwie , ze względu na to że na naszym podwórku mieszka potężny samiec owczarka niemieckiego który ' zakochał ' się w księżnie ! 




                                                              Mała księzniczka :) 
A więc od teraz myśle że notki będę dodawać  REGULARNIE w soboty/niedziely jeszcze nad tym pomyśle ; )) 


piątek, 8 czerwca 2012

Piękna fryzura ;d

Na samym początku BARDZO przepraszam że nie pisałam ;d Coś zaniedbuje tego bloga .. Ale cóż nie za bardzo mam ochotę pisać ;d Czasami mi się nie chce , a czasami jestem zawalona nauką ;d  
Ale tak jak obiecałam daje notke o tym jak strzygłam Vicki , a więdz wyszły nici z wizyty u fryziera:)
Uznałyśmy ze dużo taniej będzie jeżeli same ją ostrzyżemy ;d Oczywiście nożyczki poszły w ruch i ciach ciach i po sprawie , nasz futrzak ostrzyżony ; ]] Jadła kostke , a mama ciachała nożyczkami .. Wyszło całkiem ok . 
 Tu zdjęcie tak bardziej pyszczku , i tu pod brudką :DD Ale niestety                     dokładnie nie widać bo ten pies całyy czas jest w ruchu ! 

Tu takie ciałko jej widać ;d Nie za bardzo wyraźne .. 
Nic pięknego , ale tylko tyle zdołałam jej robić xd 

A tu na zdjęciu jest próbka karmy Husse Valp Mini karma Vicki smakowała , jednak nie będziemy jej kupować ze względu na bardzo małe ziarenka i musiałą by jeść połowe worka pewnei żeby się najeść : ) Ale karma jest naprawdę dobra : ) POLECAM ! 


Chciałam wam jeszcze dziś powiedzieć , że robiłam ciasteczka według Magdy Bukowskiej http://www.youtube.com/watch?v=yOeHgeOK-no&list=UUdVZfQWbJMALEOUa_61wKpw&index=4&feature=plcp 
Ciasteczka są serowo - paprykowy lub mogą mieć innym smak zależy od tego kto co lubi : ) 
Tu mam zdjęcie ; 

Tak naprawdę to są przepyszne i dla psów i dla ludzi ;d Vicki robi wszystko aby dostać chodź jednego krakersika ;d 



Vicki jest już trochę zarośnięta , bo została obcięta tak ok . 3 tyg temu 


To tyle papa :* 


piątek, 11 maja 2012

Dobryy pies !

Na sam początek chciałam bardzo przeprosić za tak długa nieobecność ! Mogła bym pisać słowa typu ' nie miałam czasu ' albo ' nic ciekawego się nie dział ' ale to nie prawda .. 
Ostatnio poświęciłam wiele uwagi mojemu psu , czytania o porządnym wychowaniu i nauka przywoływania .. O tak to jest coś dla nas ;d Niestety nic nie wywnioskowałam gdyż artykuły o przywoływaniu nie miały żadnego sensu -,- to były te podstawowe zasady które każdy zna pewnie na pamięć .. Ale mi nie oto chodzi bo Vicki na to niestety nie reaguje : ) 


W kwietniu bardzo często u nas padały słowa ' dobry pies ! ' chyba się domyślacie dla czego .. O tak mój kudłacz stał się bardziej posłuszy , słucha się już na 98 % gdy powiem mu komende w ogrodzie czy gdzieś gdzie coś może go rozproszyć , jednak jak widać nie jest to jeszcze tak jak bym chciała .. czyli na 100 % ;dd Ale czy to mi się uda ? Oj nie mam zielonego pojęcia ! 
W każdy razie do naszych komend doszła jeszcze jedna ' zostań ' jest wyuczona na 70 % , czasami się nie słucha ale to dopracujemy :d  
U nas słoneczko pięknie świeci ! Aż się chce być na dworze : ] 





                                                       Trochę przybliżyłam wam naszą pogode 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------A teraz coś całkiem innego - jedziemy do fryzieraaa ! Tak za ok . 1 tydz jedziemy do fryziera , ale najpierw musimy iść do weterynarza zaszczepić się na wścieklizne ( teraz w moim terenie panuje) i obejrzeć się dokładnie czy nie mamy pasożytów ;) Fryzurka już oczywiście wybrana , ale dla was to będzie niespodzianka ! A więdz uzbrojcie się w cierpliwość i czekajcie na następnego posta w którym dodam zdjecia ;d 

środa, 18 kwietnia 2012

Poprawki i niegrzeczności ;d

Witam wszystkich po świętach .. Niestety brak postu z życzeniami .. Ale mam nadzieje że wam sie święta udały ;d Chodź mi nie koniecznie ; [[ Zwłaszcza lany poniedziałek .. Brzuch bolał no i niestety tak było jak było -,- Ale ważne jak teraz jest ;d 
Hmm .. Napewno są u nas ' poprawki ' dlaczego ? Otóz dla tego że mój kudłacz umie takie sztuczki ; 
- siad 
- leżeć 
- wsydź się 
- zostaw 


No cóż musze pochwalić mojego kochanego psa bo uczy się komendy w 1 dzień .. Ale na 2 ma zaniki i ćwiczymy przez cały tydzień aby nareszcie wyszło idelanie ! No i się nam udaje .. Pewnie sztuczek by było więcej gdyby nie hm .. szkoła do której pani musi chodzic ;// 
Z przyrody mamy lekcje teraz po 3 str . i weź się tego ucz ;d A do tego spr z muzyki z nutek , Frederyka Chopina i Tańców narodowych ;dd No i inne przedmioty np . historia ;d o.O 
I nie mam czasu na pisanie bloga ! Czesanie kudłacza , zabawy i wychowania .. Trudno to pomieścić ;d 
Na szczeście nasza ostatnia komenda ' zostaw ' okazała się strzałek w dziesiątkę ! Vicki gdy powiem ' zostaw ' zostawia nie tylko smakołyk co miało byc zamiarem ! Zostawia każdą inną rzecz ! Np . długopis , ubrania , zabawki siostry czy kwiatek ;d Oraz gdy gryzie .. Również przestaje ! Zmiana na lepsze ? : )) Oby tylko na LEPSZE ! 


Ahh no tak ;d Wiedziałam co miałam jeszcze wam tu napisać .. Vickuśka siusia na matę ! 
Gdy nie mogę z nią wyjść ( a zdarza się do ostatnio często ; / ) to wyciągam mate do siusiania nakrapiam i czekam na cud aż pies będzie załatwiał swoje sprawy na niej .. 
No i się udaje już dwa razy ! Oby tylko to wyszło .. Na ogrodzie to szkoda gadać ! Ona biega , łapie liście i łapie wiatr a tu czasu na siusiu i kupke nie ma .. Jest w ogrodzie jakąś 1 godzine , a przyjdzie do domu i siusiu ! Dla tego zdecydowałam się na matę .. 


Ostatnio kupiłam smaczki z RC Educ za 4 zł .. Są fajne ;d Miękkie , pies je lubi i są motywujące . 
Oprócz tego doszedł poradnik z RC  ( niestety zdjecia nie mam ) nareszcie ! 
I zamówiłam karme Brit Premium Junior 1 kg za 16 zł .. Według mnie się bardzo opylaa ! 
Przedtem kupywałam RC Shih Tzu 28 i płaciłam 23 zł za kg ! A skład o wiele gorszy niż Brit ! 
Zostało wysłane w poniedziałek lub w wtrorek nie pamiętam dokładnie bo wynikły pewne komplikacje z mojej winy ( zaznaczyłam obiór osobisty zamias kurierski ;d ) ale ogółem sklep godny polecenia ! Bardzo miłą obsługa na mail odpisują w 1 dzień ! 
Tu zamawiałam -----> http://www.krakvet.pl/
Co do niegrzeczności to chodzi głównie mi o chodzenie na smyczy ;d 
Nie chce chodzić tylko się kładzie i dalej nie pójdzie ! Pocieszam się że to przez to że boi się aut ;d Ale w sumie to jest ok z naszą grzecznością ;d 





Ok zdjęcia nie najlepszej jakości bo z telefonu aparat w naprawie , a drugi planowany na czerwiec ;d


to tyle papa
Paula&Vicki

środa, 4 kwietnia 2012

Nowości ;dd

Witam was wszystkich 5 dni przed świętami ;d Oficialnie zakonczone rekolekcje i laba w domu < 33
Jak widzicie mam problem z wymyśleniem tytułu więdz postanowiłam że będą to ' nowości ' dlaczego ?
Otóż mój uparciuch umie chodzić na smyczy ! Łaaał ! Niezły przełom .. Chodzimy już na 15 min spacerki gdyż nawet na tak krótkich nie wyrabiamy , Vicki jakoś nie ma tej energi i to jej znacznie wystarcza , zreszą już po 10 min ma czasami dosyć i siada sobie , a ja moge sobie  mieć najlepsze i najdroższe smaczki w ręce .. Ona ma to wszystko gdzieeś ! No niestety .. Ale nauczyła się chodzic dość szybko także jeest ok : )
No i wreszcie pani zabrała się za komendy , nauczyłyśmy się juz ' siad ' dosć szybko bo tylko w 2 dni .
Przez cały tydzień doskonaliliśmy ją , a teraz zabieramy się na komende ' leżeć ' miało być ' łapa ' ale myśle że coś z tym odczekamy ..
No i już mam pomysły na następnee ! Oby mojemu skarbowi się tak zawsze chciało uczyć sztuczek : ]]

no

 W pozycji siedzącej ;d 


Ahaa no i bym zapomniala że wybrałyśmy się do sklepu zoologicznego i przy okazji wziełyśmy takie drobiazgi 
- smycz 
- szampon 
- Junior Pedigree na ząbki ( normalnie psa tym świństwem nie karmie , ale tak dla przyjemnosci gryzienie : ) ) 
- podkłady 

Nic wielkego .. Zdjęcia tych rzeczy tam kiedy indziej ;d
 Na coś się zapatrzyłam ;d 
 Przytulam się do misia ! 


Chciałam was gorąco zachęcić do klikania na strone pustamiska.pl 



ZAPAMIĘTAJ Nic tak nie cieszy psiego pyska, jak pełna miska www.pustamiska.pl 

Jest to akcja podobna do "PAJACYKA", ale pomagamy zwierzętom.
Celem akcji jest poprawa standardów bytu cierpiących w schroniskach zwierząt, poprzez zbieranie środków finasowych z emisji reklam.
Jeśli możecie to wejdzie raz dziennie: www.pustamiska.pl 


Serdecznie zapraszam was również na strone ; www.karmimypsiaki.pl 
Ty też możesz pomóc ! 



Z góry dziękuje ! 

Paula&Vicki 


piątek, 23 marca 2012

Wiosnaa !

Idzie Wiosna , a wraz z nią dużoo ruchu na świeżym powietrzu  a mianowicie ulubione 4 godzinki beztrosko spędzone w ogrodzie < 3 O tak to coś co kochamyy ! No i naturalnie kontynuujemy naukę chodzenia na smyczy , no i tu leży problem gdyż Vickosławna nie chce chodzić .. Ale kochana pani wzieła szyneczkę i zachęcała pieska nagradzając go za każdą serie :) Potem przeszła pańcia do zabawki , a teraz jeżeli chce dostać nagrode musi iść i wyjścia raczej tu nie ma ;dd Oj , oj czy w tym tygodniu dam radę ją nauczyć  tego nie wiem ale w kwietniu już na 100 % będziemy chodzić na spacerki .. Tym razem może już z nowym 3 tygodniowym przyjacielem Szagusiem :)) Ale on  dopiero trafi do swojej nowej pani po świętach .. No ale już z koleżanką planujemy wspaniałe spacerki < 3 Dwa małe kudłate psiaki - shih tzu ! : d
No ale przed Szagusiem będziemy chodzić na spacerki z Leną - 2 letnim kundelkiem .
Także będziemy mieć fajnych kumpli na dłuugie wiosenne spacerki ; ]
Fajna spineczka czyż nie ;d ? Aktualnie zakładamy jej dwie ; widoczną na zdjęciu i różowy motylek :) Jeszcze się zastanawiamy gdzie kupić kokardki - przez allegro czy w sklepie zoologicznym .. 

Ahaa ;d No i ostatnio z mamą kupiłyśmy ' wyprawkę dla shih tzu ' z Royal Canin , jest 500 g + 500 g . 
Do tego jest specialny KOD na opakowaniu dzięki któremu za jakieś 20 dni ( lub wcześniej ) otrzymam poradnik jak opiekować się shih tzu ! Jupi ; * 
W sumie to bardzo dużo na ten temat czytałam i się poduczałam , ale nigdy dodatkowa pomoc nie zaszkodzi , zresztą to będę mogła przeczytać kiedy chce a nie włączać od razu kompa itp . 


Mam zielone oczka < 3

To tyle na dziś !

Paula & Vicki

niedziela, 18 marca 2012

Nauka chodzienia na smyczyy ! :))

Heej ! No i stało się , ten piękny moment kiedy pani pierze obroże zapina wokół szyi i pies jest na uwiązaniu a mianowicie na smyczy ! Oj niestety powoli kończy się wolność i zaczynamy chodzić na spacerki po drodze .. Niestety zanim Vicki nauczy sie chodzenia na smyczy to minie z kilka wieków więdz musze dokładać wszelkich starań aby Vickusia do końca miesiąca chodziła na smyczy ;d Bo poprzednim właścicielom nie chciało się nauczyć pieska bo mieli ogród ;d No ale za nim moja dama wstanie to minie kilka godzin .. 
No niestety tak się składa że Vicki to prawdziwy ' pies ozdobny i do towarzystwa ' czyli kanapowiec , caly dzień to by spało i gryzło! No ale czasami ma takie swoje odloty i wtedy to rusza swój wielmożny zad i biega jak opentana po całym domu ;] 
I takie właśnie jest życie z tym moim shih tzusiem ;d 
Zazwyczaj tak śpi jak się wylata z 1 - 2 godziny w ogrodzie i potem śpi minimum 2 godziny jak zabita xd 
                     Mój kanapowiec < 333 
                         Najczęstszy sposób na nie patrzenie 
                             w obiektyw :) 
A oto nasz misiaczek 

I o to mija 1 tydzień jak Vicki jest z nami ! Jak ten czas strasznie leci , dopiero co była taka bojaźliwa i zapoznawała się z domem a tu już ta okropna baba ( jaa ;d ) chce ją uczyć chodzic na smyczy :) 

Trzymajcie za nas kciuki aby nam wyszło chodzenie na smyczy ! ;) 

Paula & Vicki 
                        

środa, 14 marca 2012

Wariacieee !

Wikusia  już sie trochę rozbestwiła ;dd Oj oj będzie to rozpieszczone będzee ! : )) Moja babcia sie po prostu w niej zakochała .. Dziś to nawet zaniosła ją do mnie do łożka ( właśnie teraz ) ponieważ spała i żeby jej telewizor nie przeszkadzał :] 
No ale trzeba przyznać że jest bardzo urocza ! ; ** 
Dziś dostała jakąś ' torpedę ' i biegała od łazienki do kuchni lub przez korytarz do salonu i kuchni chyba cały dół z tego wszystkiego juz odwiedziła podczas tej bieganiny . No ale niestety moje śliczne siusia w domu .. A w szczególnośći sobie upatrzyła dywan w salonie ! Ale trzeba sobie jakoś radzić i się nie poddawać :) 
Najgorsze jest to że zdziera czasem łapkami kuzyka z łebka i znów jej lecą do oczu włosy ;/ A my dopiero musimy kupić  nożyczki z tępymi zakończeniami bo raczej te z zerówki zwykłe być nie mogą ;d No i tak ten mój mały wariat sobie upodobał kwiatki że wsadza do doniczki głowe i potem ma caałą w ziemi ! No i pani się oczywiście złości ale nie ma serca denerwować się na takiego słodziaka ;) Ogólnie lubi bardzo kwiatki bo nawet je wącha xd Jak to fajnie wygląda bo u mnie są takie wysokie kwiatki i ona tak fajnie się pnie do nich ;d Wczoraj kupiłam jej taki pasztecik/konserwę z Vom Feinsten Junior i nawet jej to smakuje ;d Ale za taką małą paczuszke 4 zł .. Kupiłam jej również na spróbowanie RC i jej posmakowało więc będziemy to kupowały . 
 
                                                                    zakaz kopiowania 
                            zakaz kopiowania 


Takie kołtuny jej się robią na brzuchu i łapach że jak ją czesze do normalnie mi sie wyrywa xd Zresztą wąsy nie lepsze na zdjęciu widać zresztą .. 
To tyle na dziś , pa :* 

niedziela, 11 marca 2012

Wiki : ))

Witam wszystkich  na moim blogu o moim wspaniałym piesku rasy shih tzu o imieniu Wiki :D 
A więc tak Wiki to 4 miesięczna suczka , jak już wcześniej wspomniałam rasy shih tzu . Uwielbia się bawić , i jak to szczeniaki rozrabiać :] Mało co szczeka ! Jest właściwie typowym kanapowcem .. Potrafi godzinami leżeć mi na kolanach i patrzeć w kompa lub w telewizor ! Jest kochana < 33 
Słodka prawda ? : ** 
O i bym prawie co zapomniała dodać że ta włochata kulka wie gdzie najlepiej czyli ' wszędzie dobrze ale w łóżku pani najlepiej ! ' 


Oj oj tak ;d Nie ma to jak w środku nocy wgramolić się do łóżka i spać  jakby nic się nie stało < 3 

Odwiedzajcie nas : ))